هتلهای کیش
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمییز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش خود ترانسفر فرودگاهی دارد از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است تا عزیزان بعد از گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و هم بازدید از مراکز خرید کیش در این رستوران و کافی شاپ استراحت نمایند و از این فضا و غذاها لذت ببرند. هتل گاردینا کیش از جمله هتل های خوب کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 

 

 

 آدرس هتل گاردینا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

هتل گاردنیا کیش

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

 

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در پایان بلوار دریا و در فضایی به وسعت 3428 متر مربع احداث شده است. هتل عالی قاپو کیش دارای 28 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات و خدمات مورد نیاز و رفاهی برای گردشگران و میهمانان تور کیش مهیا کرده است . از دیگر امکانات هتل آپارتمان عالی قاپو : سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن داخل اتاق، مجهز به سیستم اعلام حریق می باشد. هتل عالی قاپو کیش به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیار نزدیک است. همچنین هتل عالی قاپو کیش به فرودگاه فقط ده دقیقه و به مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و برای مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشد. هتل عالی قاپو کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب می باشد.

هتل عالی قاپو کیش

منبع : هتلهای کیش

 

 

هتل ایران کیش پنج ستاره

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش از جمله هتل های خوب و بسیار تمییز جزیره زیبای کیش می باشد. در تابستان سال 1393 با هفتصد متر مربع زیربنا در روبه روی پارک شهر کیش ساخته شده است. هتل ایران کیش در هفت طبقه می باشد. هتل ایران کیش با معماری و طراحی زیبایی چیدمان و دیزاین شده است . این هتل زیبا در دو برجی که مستقل ساخته شده است که از طبقه هفتم و همکف به هم متصل می باشند که این ویژگی باعث شده هتل ایران کیش از دیگر هتل ها مجزا و متفاوت باشد. هزینه ساخت هتل ایران کیش بیشتر از پنجاه و پنج میلیارد شده است. هتل ایران کیش به نوعی طراحی شده است که در ضلع شمالی اتاقهایش واقع شده است که رو به دریا و ضلع جنوبی اتاقها رو به جزیره و پارک زیبا و بزرگ می باشد . اینترنت با سرعت عالی در تمام طبقات هتل وجود دارد  و هتل ایران کیش تنها هتلی می باشد که  از سیستم تهویه مجهز و پیشرفته برخوردار می باشد. هتل زیبای ایران کیش با دریا بیست دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل ایران کیش : سالن همایش , سالن ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی , صندوق امانات اختصاصی , اینترنت رایگان در لابی , رستوران زیبا و یک رستوران مستقل و رو باز , لاندری در طول شبانه روز , پارکینگ مسقف , کافی شاپ زیبا , سیستم های صوتی و تصویری و مجهز و ماهواره و دیگر امکانات که هتل ایران کیش را از هتل های دیگر کیش متفاوت کرده است. مسافران تور کیش از جمله میهمانان خاص هتل ایران کیش می باشند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

منبع : هتلهای کیش

مطالب مرتبط :

 

 تور کیش لحظه آخری

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: